HomeAssortimentContactMy AccountAbout Us

FAQ


Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Al onze artikelen zijn met foto’s terug te vinden op onze ‘HOME’ pagina. Om een artikel te bestellen, plaatst u het gewenste artikel in uw ‘winkelmandje’. Hierin krijgt u een overzicht van de gewenste artikelen, kan u een maat of kleur kiezen en kan u uw bestelling verder afronden.

Wanneer dien ik mijn persoonlijke gegevens na te laten?
Uw persoonlijke gegevens dient u enkel na te laten wanneer u een aankoop doet. Hierdoor weten wij naar waar het pakket moet verzonden worden en kan u, de status van uw bestelling mee opvolgen.

Hoe verwijder ik een artikel uit mijn winkelmandje?
In uw winkelmandje ziet u een overzicht van de gekozen artikelen. Als u naar ‘bestelling afronden’ gaat, krijgt u opnieuw uw overzicht waar u aanpassingen kan uitvoeren of een artikel kan verwijderen.

Hoeveel betaal ik voor het verzenden van mijn bestelling?
Wij verzenden gratis vanaf een aankoopbedrag van €75!
U kan bij het afronden van uw bestelling de keuze maken tussen 'gratis levering in Lier’ een ’levering aan uw thuisadres’, bij een ’afhaalpunt of postpunt’.
De verzendkosten naar een afhaalpunt of postpunt bedragen €5.50.
Als u voor een verzending kiest wordt u automatisch doorgestuurd naar Bpost. Hier kan u alle gegevens invullen voor de verzending van uw pakket.

Hoelang is de leveringstermijn?
Bestellingen worden dezelfde dag of de dag nadien verwerkt en verzonden. U ontvangt uw pakket tussen 1-2 werkdagen.

Hoe kan ik een vraag, opmerking of klacht doorgeven? 
U kan uw vraag, opmerking of klacht doorsturen via ons contactformulier onder ‘contact’ op onze website. Indien het om een bestelling gaat, vergeet ons dan niet de gegevens van uw bestelling mee te geven. (artikel, ordernummer, factuurnummer, ..)

Hoeveel tijd krijg ik om een artikel te retourneren wanneer het niet voldoet aan mijn verachtingen?
U heeft hiervoor 10 dagen de tijd. Indien u een andere maat wenst, kan u ons hiervoor contacteren via het contactformulier op onze website. Wij kijken het graag voor u na.
De terugname van een artikel kan enkel wanneer wij het geleverde artikel in perfecte staat, ongedragen en met bijhorende labels in de originele verpakking terug ontvangen.

Hoe retourneer ik een artikel en hoeveel bedragen de retourkosten?
Wanneer u uw artikel wenst te retourneren, dient u het pakket aan te bieden bij Bpost. U laat ons weten dat u het artikel wenst retour te sturen. Het retourlabel dat Bpost aanmaakt kleeft u op de verpakking over het originele label. Aan het verzendpakket gebruikt u de extra kleefstrip om uw pakket terug goed af te sluiten.
U geeft het pakket in de originele verpakking af bij een Bpost punt, hiervoor zal u aan het loket een verzendingskost aangerekend worden. U dient het bewijs van verzending goed te bewaren tot wanneer u een bevestiging krijgt dat wij het pakket terug ontvangen hebben.

Wanneer ontvang ik de terugbetaling van mijn retrourzending?
Wanneer wij uw retourzending in goede staat ontvangen, storten wij het door u betaalde bedrag (zonder verzendkosten) terug op uw rekening binnen de 14 dagen.



Algemene voorwaarden
Webshop gemaakt met EasyWebshop